www.anfitrap.com

rap burada yaşanır
 
AnasayfaSSSAramaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Konuşma Tarzı

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
ŦвSezqin Seven
α∂мιвιѕтяαтσя<
α∂мιвιѕтяαтσя
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 1894
Yaş : 25
Nerden : AntalyA
Kayıt tarihi : 17/08/08

MesajKonu: Konuşma Tarzı   Paz Eyl. 28, 2008 12:43 am

Arkadaşlar sitede kötü laflar,kavgalar vb. edmeyelim sitede düzeyli konuşalım

Rica €derim


SAYGILAR


En son Mr_SezO tarafından Ptsi Eyl. 29, 2008 11:49 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
DaRk WaRRioR
α∂мιвιѕтяαтσя<
α∂мιвιѕтяαтσя


Erkek
Mesaj Sayısı : 332
Yaş : 26
Nerden : pc başından
Kayıt tarihi : 17/08/08

MesajKonu: Geri: Konuşma Tarzı   Paz Eyl. 28, 2008 1:13 am

nerde oldu bu hangi konuda bide belki bnm koyduğum fotolarda da bişey yazıyo olabilir dikkat edmediğim olmuşsa kusara baqmayın
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ŦвSezqin Seven
α∂мιвιѕтяαтσя<
α∂мιвιѕтяαтσя
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 1894
Yaş : 25
Nerden : AntalyA
Kayıt tarihi : 17/08/08

MesajKonu: Geri: Konuşma Tarzı   Paz Eyl. 28, 2008 1:26 am

bişe olmazda siteye gelan üyeler felan yanlış anlar
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
shadex_xolcha
BY_SAHİP
 BY_SAHİP
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 812
Yaş : 29
Nerden : antalya
Kayıt tarihi : 04/08/08

MesajKonu: Geri: Konuşma Tarzı   Paz Eyl. 28, 2008 1:34 am

YOK KARDEŞİM ŞU ANA KADAR KÖTÜ Bİ KONUŞMA GEÇMEDİ SİTEDE KONUŞANDA GİTTİ ZTN BU EZİKLERİN EFENDİSİNİ DİYOSANIZ OLABİLİR ARKLAR ÖYLE ŞEYLER VE BUNU DA Bİ EĞLENCE OLARAK GÖRELİM SEZO KARDEŞİM SEN DE KOY Bİ ANTİ FB RES Mİ SmileWink

_________________
ölmek kaderde vardır kaderde olan yaşanır..

-*__elbet her nesil ölümü tadacaktır__*-

ARADIĞINIZ KİŞİYE ŞU AN ULAŞILAMIYOR LÜTFEN 460 GÜN SONRA TEKRAR DENEYİNİZ...

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ŦвSezqin Seven
α∂мιвιѕтяαтσя<
α∂мιвιѕтяαтσя
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 1894
Yaş : 25
Nerden : AntalyA
Kayıt tarihi : 17/08/08

MesajKonu: Geri: Konuşma Tarzı   Paz Eyl. 28, 2008 1:36 am

ondan degil yaa bir tane üye beşiktaşlı olsa tartışma çıkartırr ya ondan
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
shadex_xolcha
BY_SAHİP
 BY_SAHİP
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 812
Yaş : 29
Nerden : antalya
Kayıt tarihi : 04/08/08

MesajKonu: Geri: Konuşma Tarzı   Paz Eyl. 28, 2008 1:57 am

YOK KARDEŞİM BURDA MİLLET BİRBİRİNİ TANIYO TANIMAYANDA TANIMADAN BİŞEY DİYEMEZ

_________________
ölmek kaderde vardır kaderde olan yaşanır..

-*__elbet her nesil ölümü tadacaktır__*-

ARADIĞINIZ KİŞİYE ŞU AN ULAŞILAMIYOR LÜTFEN 460 GÜN SONRA TEKRAR DENEYİNİZ...

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
DaRk WaRRioR
α∂мιвιѕтяαтσя<
α∂мιвιѕтяαтσя


Erkek
Mesaj Sayısı : 332
Yaş : 26
Nerden : pc başından
Kayıt tarihi : 17/08/08

MesajKonu: Geri: Konuşma Tarzı   Paz Eyl. 28, 2008 9:30 am

ana avrat girmedikten sonra olabilir bence bende daha var mesela küfürlü onları koymuyorum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
bayan_asi
MQD£R@TÖR
 MQD£R@TÖR
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 815
Yaş : 26
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 05/09/08

MesajKonu: Geri: Konuşma Tarzı   Ptsi Eyl. 29, 2008 3:09 pm

ya efy asırı abartmadan böle seyler olmalı bnce komix olu sonuçta
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
DaRk WaRRioR
α∂мιвιѕтяαтσя<
α∂мιвιѕтяαтσя


Erkek
Mesaj Sayısı : 332
Yaş : 26
Nerden : pc başından
Kayıt tarihi : 17/08/08

MesajKonu: Geri: Konuşma Tarzı   Ptsi Eyl. 29, 2008 5:57 pm

tmm yaa sorun bnm koyduğum resimlerse silerim bi ara uzatılmasın konu
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
bayan_asi
MQD£R@TÖR
 MQD£R@TÖR
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 815
Yaş : 26
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 05/09/08

MesajKonu: Geri: Konuşma Tarzı   Salı Eyl. 30, 2008 6:37 pm

YOK BEA SORUM FLN YOQ
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
DaRk WaRRioR
α∂мιвιѕтяαтσя<
α∂мιвιѕтяαтσя


Erkek
Mesaj Sayısı : 332
Yaş : 26
Nerden : pc başından
Kayıt tarihi : 17/08/08

MesajKonu: Geri: Konuşma Tarzı   Salı Eyl. 30, 2008 9:37 pm

ok cnm sen öyle diyosan öyledir king
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
bayan_asi
MQD£R@TÖR
 MQD£R@TÖR
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 815
Yaş : 26
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 05/09/08

MesajKonu: Geri: Konuşma Tarzı   Çarş. Ekim 01, 2008 2:39 pm

öle tabi boşver ya hehe Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
Konuşma Tarzı
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Peygamber Efendimizin sav Miraçta Cehennem bekçisi Malik ile konuşması
» Cezanin 10 Sirri
» gülçinle güzel ropörtaj
» Konusan Hesap Makinesi

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
www.anfitrap.com :: çöplük :: çöp kutusu-
Buraya geçin: