www.anfitrap.com

rap burada yaşanır
 
AnasayfaSSSAramaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 SüvariDrako of Rap-i Şad

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Lilgang

avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 114
Yaş : 29
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 17/08/08

MesajKonu: SüvariDrako of Rap-i Şad   Paz Eyl. 07, 2008 7:13 pm











Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Lilgang

avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 114
Yaş : 29
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 17/08/08

MesajKonu: Geri: SüvariDrako of Rap-i Şad   Paz Eyl. 07, 2008 7:16 pm







Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
shadex_xolcha
BY_SAHİP
 BY_SAHİP
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 812
Yaş : 28
Nerden : antalya
Kayıt tarihi : 04/08/08

MesajKonu: Geri: SüvariDrako of Rap-i Şad   Paz Eyl. 07, 2008 10:21 pm

LİLİM SAOLASIN ÇOK TEŞEKKÜRLER SÜVO KARDEŞİMDE MANNK ÇIKMIŞ HAA Smile

_________________
ölmek kaderde vardır kaderde olan yaşanır..

-*__elbet her nesil ölümü tadacaktır__*-

ARADIĞINIZ KİŞİYE ŞU AN ULAŞILAMIYOR LÜTFEN 460 GÜN SONRA TEKRAR DENEYİNİZ...

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Lilgang

avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 114
Yaş : 29
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 17/08/08

MesajKonu: Geri: SüvariDrako of Rap-i Şad   Paz Eyl. 07, 2008 10:30 pm

Çok yakışıklıdır benim kuzucuğum =))
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
shadex_xolcha
BY_SAHİP
 BY_SAHİP
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 812
Yaş : 28
Nerden : antalya
Kayıt tarihi : 04/08/08

MesajKonu: Geri: SüvariDrako of Rap-i Şad   Paz Eyl. 07, 2008 11:17 pm

öle valla
Smile

_________________
ölmek kaderde vardır kaderde olan yaşanır..

-*__elbet her nesil ölümü tadacaktır__*-

ARADIĞINIZ KİŞİYE ŞU AN ULAŞILAMIYOR LÜTFEN 460 GÜN SONRA TEKRAR DENEYİNİZ...

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Lilgang

avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 114
Yaş : 29
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 17/08/08

MesajKonu: Geri: SüvariDrako of Rap-i Şad   Ptsi Eyl. 08, 2008 1:10 am

O sarıldığı da dedesi bu arada =)) Çok seviyorum o fotoğrafı ne güzel bakıyo dede yaa =))
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
shadex_xolcha
BY_SAHİP
 BY_SAHİP
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 812
Yaş : 28
Nerden : antalya
Kayıt tarihi : 04/08/08

MesajKonu: Geri: SüvariDrako of Rap-i Şad   Ptsi Eyl. 08, 2008 1:33 pm

hmm bi burnu benziyo Smile

_________________
ölmek kaderde vardır kaderde olan yaşanır..

-*__elbet her nesil ölümü tadacaktır__*-

ARADIĞINIZ KİŞİYE ŞU AN ULAŞILAMIYOR LÜTFEN 460 GÜN SONRA TEKRAR DENEYİNİZ...

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ŦвSezqin Seven
α∂мιвιѕтяαтσя<
α∂мιвιѕтяαтσя
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 1894
Yaş : 24
Nerden : AntalyA
Kayıt tarihi : 17/08/08

MesajKonu: Geri: SüvariDrako of Rap-i Şad   C.tesi Eyl. 13, 2008 9:56 pm

eline saglıkk
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Lilgang

avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 114
Yaş : 29
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 17/08/08

MesajKonu: Geri: SüvariDrako of Rap-i Şad   Paz Eyl. 14, 2008 4:25 pm

shadex demiş ki:
hmm bi burnu benziyo Smile
göz renkleri de benziyo ya =D)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
bayan_asi
MQD£R@TÖR
 MQD£R@TÖR
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 815
Yaş : 25
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 05/09/08

MesajKonu: Geri: SüvariDrako of Rap-i Şad   Paz Eyl. 14, 2008 5:35 pm

saolsın
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
shadex_xolcha
BY_SAHİP
 BY_SAHİP
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 812
Yaş : 28
Nerden : antalya
Kayıt tarihi : 04/08/08

MesajKonu: Geri: SüvariDrako of Rap-i Şad   Ptsi Eyl. 15, 2008 2:24 am

Lilgang 'Patroniçe Lil' demiş ki:
shadex demiş ki:
hmm bi burnu benziyo Smile
göz renkleri de benziyo ya =D)

o fasla belli olmuyo Smile

_________________
ölmek kaderde vardır kaderde olan yaşanır..

-*__elbet her nesil ölümü tadacaktır__*-

ARADIĞINIZ KİŞİYE ŞU AN ULAŞILAMIYOR LÜTFEN 460 GÜN SONRA TEKRAR DENEYİNİZ...

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
bayan_asi
MQD£R@TÖR
 MQD£R@TÖR
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 815
Yaş : 25
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 05/09/08

MesajKonu: Geri: SüvariDrako of Rap-i Şad   Çarş. Eyl. 17, 2008 5:17 pm

yok bea oluo ac buçuk
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
SüvariDrako of Rap-i Şad
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
www.anfitrap.com :: ..::rap_hiphop::.. :: ***..::rap-i şad::..*** :: ..::rap-i şad resimleri::..-
Buraya geçin: