www.anfitrap.com

rap burada yaşanır
 
AnasayfaSSSAramaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 ModlaR

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : 1, 2  Sonraki
YazarMesaj
ŦвSezqin Seven
α∂мιвιѕтяαтσя<
α∂мιвιѕтяαтσя
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 1894
Yaş : 24
Nerden : AntalyA
Kayıt tarihi : 17/08/08

MesajKonu: ModlaR   C.tesi Eyl. 06, 2008 1:50 pm

Modların yeniden düzenlenmesini istiyorum

SaygılaR
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
shadex_xolcha
BY_SAHİP
 BY_SAHİP
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 812
Yaş : 28
Nerden : antalya
Kayıt tarihi : 04/08/08

MesajKonu: Geri: ModlaR   C.tesi Eyl. 06, 2008 8:32 pm

ne yönde kardeşim seviye yükselt me indir me gibi mi bi açıklama yaparsan yardım cı olurum

_________________
ölmek kaderde vardır kaderde olan yaşanır..

-*__elbet her nesil ölümü tadacaktır__*-

ARADIĞINIZ KİŞİYE ŞU AN ULAŞILAMIYOR LÜTFEN 460 GÜN SONRA TEKRAR DENEYİNİZ...

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
bayan_asi
MQD£R@TÖR
 MQD£R@TÖR
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 815
Yaş : 25
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 05/09/08

MesajKonu: Geri: ModlaR   Ptsi Eyl. 08, 2008 2:47 pm

efy ya mod yapmıışın ama konu açan fln yok
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
shadex_xolcha
BY_SAHİP
 BY_SAHİP
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 812
Yaş : 28
Nerden : antalya
Kayıt tarihi : 04/08/08

MesajKonu: Geri: ModlaR   Salı Eyl. 09, 2008 1:14 am

kim arkadaşlar isim verin halledelim yada gereken neyse yapalım

_________________
ölmek kaderde vardır kaderde olan yaşanır..

-*__elbet her nesil ölümü tadacaktır__*-

ARADIĞINIZ KİŞİYE ŞU AN ULAŞILAMIYOR LÜTFEN 460 GÜN SONRA TEKRAR DENEYİNİZ...

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
bayan_asi
MQD£R@TÖR
 MQD£R@TÖR
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 815
Yaş : 25
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 05/09/08

MesajKonu: Geri: ModlaR   Çarş. Eyl. 10, 2008 9:20 pm

yok ya öle deemk istemedik yani sitede fazla online olan kimse yok stn bnce sürekli online olan lardan seç oke
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
shadex_xolcha
BY_SAHİP
 BY_SAHİP
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 812
Yaş : 28
Nerden : antalya
Kayıt tarihi : 04/08/08

MesajKonu: Geri: ModlaR   Perş. Eyl. 11, 2008 4:35 am

hmm tmm olur hallderis bi ara tatlım merak etmeyin galiba bu söyledikleriniz padişah için ama adam çalışıyo işten fazla fırsat bulup giremiyo ama görevini ii yapcağından eminim ama yapmadığı takdirdede istediğiniz olucak tır;)

eğer forestro için se söyledikleriniz yani abim için o zaman olmaz derim sebebi de şu

1=akdeniz üniversitesi spor antranörlük bölümünde 2. sınıf öğrencisi
2=akdeniz spor minikler teknik direktörü
3=akdeniz spor yıldızlarda forma giymekte
4=sporu ondan daha iyi bilen birisini tanımıyorum

yeterince açıklama var mı?

dedimya bana isim verin hallediyim Smile

_________________
ölmek kaderde vardır kaderde olan yaşanır..

-*__elbet her nesil ölümü tadacaktır__*-

ARADIĞINIZ KİŞİYE ŞU AN ULAŞILAMIYOR LÜTFEN 460 GÜN SONRA TEKRAR DENEYİNİZ...

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
bayan_asi
MQD£R@TÖR
 MQD£R@TÖR
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 815
Yaş : 25
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 05/09/08

MesajKonu: Geri: ModlaR   Perş. Eyl. 11, 2008 5:45 pm

yok ya isme gerek yok sen daha ii bilirsin ztn hem bn hiç dikkat etmedim kimin mod olduguna
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
shadex_xolcha
BY_SAHİP
 BY_SAHİP
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 812
Yaş : 28
Nerden : antalya
Kayıt tarihi : 04/08/08

MesajKonu: Geri: ModlaR   Cuma Eyl. 12, 2008 1:53 am

tmm şeker hallderis Wink

_________________
ölmek kaderde vardır kaderde olan yaşanır..

-*__elbet her nesil ölümü tadacaktır__*-

ARADIĞINIZ KİŞİYE ŞU AN ULAŞILAMIYOR LÜTFEN 460 GÜN SONRA TEKRAR DENEYİNİZ...

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
bayan_asi
MQD£R@TÖR
 MQD£R@TÖR
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 815
Yaş : 25
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 05/09/08

MesajKonu: Geri: ModlaR   Cuma Eyl. 12, 2008 2:27 pm

ii
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ŦвSezqin Seven
α∂мιвιѕтяαтσя<
α∂мιвιѕтяαтσя
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 1894
Yaş : 24
Nerden : AntalyA
Kayıt tarihi : 17/08/08

MesajKonu: Geri: ModlaR   C.tesi Eyl. 13, 2008 12:53 am

shadex demiş ki:
hmm tmm olur hallderis bi ara tatlım merak etmeyin galiba bu söyledikleriniz padişah için ama adam çalışıyo işten fazla fırsat bulup giremiyo ama görevini ii yapcağından eminim ama yapmadığı takdirdede istediğiniz olucak tır;)

eğer forestro için se söyledikleriniz yani abim için o zaman olmaz derim sebebi de şu

1=akdeniz üniversitesi spor antranörlük bölümünde 2. sınıf öğrencisi
2=akdeniz spor minikler teknik direktörü
3=akdeniz spor yıldızlarda forma giymekte
4=sporu ondan daha iyi bilen birisini tanımıyorum

yeterince açıklama var mı?

dedimya bana isim verin hallediyim Smile

Tmm kardeşim Çk haklısın
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
AlarA

avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 26
Yaş : 23
Nerden : AntalYa
Kayıt tarihi : 06/09/08

MesajKonu: Geri: ModlaR   Ptsi Eyl. 15, 2008 12:54 am

Benim şikayetim var ama benim cmm'ın görevini yukseltin ya
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
shadex_xolcha
BY_SAHİP
 BY_SAHİP
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 812
Yaş : 28
Nerden : antalya
Kayıt tarihi : 04/08/08

MesajKonu: Geri: ModlaR   Ptsi Eyl. 15, 2008 1:33 am

sitede aktifliğine göre yğkseltebilirim seviyesini ve burda ki herkesin gerçekten seviyesinin yüksek olmasını bnde isterim ama herkesin seviyesi yüksek olunca üye kalmaz birde şöyle bişey var burda bnm istediğim herkesin aynı düşüncelere sahip olması yani modda aynıdır bnm için admin de önmli olan fikir beraberliği ve bu beraberliği bozmadan belirli bir yol katedebilmek


saygılar....

_________________
ölmek kaderde vardır kaderde olan yaşanır..

-*__elbet her nesil ölümü tadacaktır__*-

ARADIĞINIZ KİŞİYE ŞU AN ULAŞILAMIYOR LÜTFEN 460 GÜN SONRA TEKRAR DENEYİNİZ...

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
DaRk WaRRioR
α∂мιвιѕтяαтσя<
α∂мιвιѕтяαтσя


Erkek
Mesaj Sayısı : 332
Yaş : 25
Nerden : pc başından
Kayıt tarihi : 17/08/08

MesajKonu: Geri: ModlaR   Ptsi Eyl. 15, 2008 12:16 pm

shadex demiş ki:
sitede aktifliğine göre yğkseltebilirim seviyesini ve burda ki herkesin gerçekten seviyesinin yüksek olmasını bnde isterim ama herkesin seviyesi yüksek olunca üye kalmaz birde şöyle bişey var burda bnm istediğim herkesin aynı düşüncelere sahip olması yani modda aynıdır bnm için admin de önmli olan fikir beraberliği ve bu beraberliği bozmadan belirli bir yol katedebilmek


saygılar....



ewl birader bizim düşüncelerimizede sayğı gösterdiğin için ve doğru açıklamayı yapmışsın buarada
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
!..delikız..?

avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 196
Yaş : 26
Nerden : ist
Kayıt tarihi : 07/09/08

MesajKonu: Geri: ModlaR   Ptsi Eyl. 15, 2008 8:33 pm

efy taktir ettim valla
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
bayan_asi
MQD£R@TÖR
 MQD£R@TÖR
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 815
Yaş : 25
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 05/09/08

MesajKonu: Geri: ModlaR   Ptsi Eyl. 15, 2008 8:36 pm

bncede böle bi adminimiz oldugu için çok sükür çok mutluyum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ŦвSezqin Seven
α∂мιвιѕтяαтσя<
α∂мιвιѕтяαтσя
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 1894
Yaş : 24
Nerden : AntalyA
Kayıt tarihi : 17/08/08

MesajKonu: Geri: ModlaR   Ptsi Eyl. 15, 2008 9:37 pm

aynn bende ya sizde ve SHADEX kardeşimden özr dileriyorum

SAYGILAR...!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
shadex_xolcha
BY_SAHİP
 BY_SAHİP
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 812
Yaş : 28
Nerden : antalya
Kayıt tarihi : 04/08/08

MesajKonu: Geri: ModlaR   Salı Eyl. 16, 2008 2:17 am

yok kardeşim önmli deil

_________________
ölmek kaderde vardır kaderde olan yaşanır..

-*__elbet her nesil ölümü tadacaktır__*-

ARADIĞINIZ KİŞİYE ŞU AN ULAŞILAMIYOR LÜTFEN 460 GÜN SONRA TEKRAR DENEYİNİZ...

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ŦвSezqin Seven
α∂мιвιѕтяαтσя<
α∂мιвιѕтяαтσя
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 1894
Yaş : 24
Nerden : AntalyA
Kayıt tarihi : 17/08/08

MesajKonu: Geri: ModlaR   Salı Eyl. 16, 2008 8:57 am

herkez yerinden menmun demi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
bayan_asi
MQD£R@TÖR
 MQD£R@TÖR
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 815
Yaş : 25
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 05/09/08

MesajKonu: Geri: ModlaR   Salı Eyl. 16, 2008 5:15 pm

efyyyyyyyyy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ŦвSezqin Seven
α∂мιвιѕтяαтσя<
α∂мιвιѕтяαтσя
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 1894
Yaş : 24
Nerden : AntalyA
Kayıt tarihi : 17/08/08

MesajKonu: Geri: ModlaR   Salı Eyl. 16, 2008 8:45 pm

İi o zaman
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: ModlaR   Salı Eyl. 16, 2008 10:20 pm

ben memnun degilim ama
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ŦвSezqin Seven
α∂мιвιѕтяαтσя<
α∂мιвιѕтяαтσя
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 1894
Yaş : 24
Nerden : AntalyA
Kayıt tarihi : 17/08/08

MesajKonu: Geri: ModlaR   Salı Eyl. 16, 2008 10:29 pm

niye üye oldugun için mi sendemi mod olak istiyon
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
DaRk WaRRioR
α∂мιвιѕтяαтσя<
α∂мιвιѕтяαтσя


Erkek
Mesaj Sayısı : 332
Yaş : 25
Nerden : pc başından
Kayıt tarihi : 17/08/08

MesajKonu: Geri: ModlaR   Salı Eyl. 16, 2008 10:46 pm

eğer mod olmak istiyosan bence çoq erken neden erken daha site yeni biraz daha geliştikten sonra zaten mod atanır
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ŦвSezqin Seven
α∂мιвιѕтяαтσя<
α∂мιвιѕтяαтσя
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 1894
Yaş : 24
Nerden : AntalyA
Kayıt tarihi : 17/08/08

MesajKonu: Geri: ModlaR   Salı Eyl. 16, 2008 11:00 pm

yani beni site gelişince zati atarlar Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: ModlaR   Perş. Eyl. 18, 2008 10:35 pm

edit haddinden fazla konuşma
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: ModlaR   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
ModlaR
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 2 sayfasıSayfaya git : 1, 2  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
www.anfitrap.com :: ..::forumCA::.. :: ..::istek,öneri,şikayet::..-
Buraya geçin: