www.anfitrap.com

rap burada yaşanır
 
AnasayfaSSSAramaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 ilk tartışmamız ACABA MÜSLÜMANMIYIZ ?

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
shadex_xolcha
BY_SAHİP
 BY_SAHİP
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 812
Yaş : 28
Nerden : antalya
Kayıt tarihi : 04/08/08

MesajKonu: ilk tartışmamız ACABA MÜSLÜMANMIYIZ ?   Cuma Ağus. 22, 2008 2:42 am

EWT ARKADAŞLAR BİZLER MÜSLÜMANMIYIZ ELHAMDÜLLİLLAH MÜSLÜMANIZ DERİZ AMA NE NAMAZ KILAR NE ORUÇ TUTARIZ NE ZEKAT VERİR NE TEVHİD EEEE PEKİ B,Z NASIL NÜSLÜMANIZ ŞU AN Kİ MÜSLÜMANLIĞIMIZ SADECE DİLDE BNCE ARKADAŞLAR


SİZCE????

_________________
ölmek kaderde vardır kaderde olan yaşanır..

-*__elbet her nesil ölümü tadacaktır__*-

ARADIĞINIZ KİŞİYE ŞU AN ULAŞILAMIYOR LÜTFEN 460 GÜN SONRA TEKRAR DENEYİNİZ...

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ŦвSezqin Seven
α∂мιвιѕтяαтσя<
α∂мιвιѕтяαтσя
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 1894
Yaş : 24
Nerden : AntalyA
Kayıt tarihi : 17/08/08

MesajKonu: Geri: ilk tartışmamız ACABA MÜSLÜMANMIYIZ ?   Salı Ağus. 26, 2008 10:35 pm

??? bende bilmiyom
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Lilgang

avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 114
Yaş : 29
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 17/08/08

MesajKonu: Geri: ilk tartışmamız ACABA MÜSLÜMANMIYIZ ?   Perş. Eyl. 04, 2008 6:53 pm

Ben Müslümanım demekle Müslüman olunmaz.Kalbinde hissetmek gerekli...Başını kapamakla sakal nbırakmakla da olunmaz Müslüman..

Müslümanlık nasıl olur ; birine yardım edersin içinde Müslüman Kardeş sevgisiyle Allah rızası için edersin o zaman Müslümansındır.Allah'ın adını çok anar bazıları..Kalplerinde her söyleyişte bi çarpıntı hissederler mi ?

Akşama kadar karı kıza bakıp akşam namazını camide kılan Müslüman mıdır sizce ?

Bi kitap çıktı son zamanlarda yazarını hatırlamıyorum ama içeriğinin geneli

Allahsız Müslümanlık...Allah aşkıyla yanmadan aldığın nefesi ona adamadan müslümanım diyemeyiz.

Bi çok kişi Müslüman bi ülkede doğduğu için Müslümanım diyip geçiyo...Peki Müslüman hissediyo mu kendini...Sorgulamak lazım kendi içinde..Ne kadar istediğini bu dini bilmek lazım.

Çok şükür ki müslümanım =))
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
shadex_xolcha
BY_SAHİP
 BY_SAHİP
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 812
Yaş : 28
Nerden : antalya
Kayıt tarihi : 04/08/08

MesajKonu: Geri: ilk tartışmamız ACABA MÜSLÜMANMIYIZ ?   Perş. Eyl. 04, 2008 7:24 pm

allah aşkıyla yananlar öbür tarafta baldan derelerde yüzücek allah tanımaz dil müslüğmanları ise ateşlerde kavrulacak

ALLAH'IM SEN SONUMUZU HAYR EYLE

_________________
ölmek kaderde vardır kaderde olan yaşanır..

-*__elbet her nesil ölümü tadacaktır__*-

ARADIĞINIZ KİŞİYE ŞU AN ULAŞILAMIYOR LÜTFEN 460 GÜN SONRA TEKRAR DENEYİNİZ...

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
P@DİŞ@H_-07
$.MQD£R@TÖR
 $.MQD£R@TÖR
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 8
Yaş : 28
Nerden : antalya
Kayıt tarihi : 05/08/08

MesajKonu: Geri: ilk tartışmamız ACABA MÜSLÜMANMIYIZ ?   Cuma Eyl. 05, 2008 10:39 pm

TABİKİDE MÜSLÜMANIZ DİYEN HERKES MÜSLÜMANDIR AMA MÜSLÜMANLIĞINDA KENDİNE GÖRE ŞARTLARI VARDIR BUNUDA ZATEN SHADEX ARKADAŞIMIZ SAOLSUN ANLATMIŞ
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
shadex_xolcha
BY_SAHİP
 BY_SAHİP
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 812
Yaş : 28
Nerden : antalya
Kayıt tarihi : 04/08/08

MesajKonu: Geri: ilk tartışmamız ACABA MÜSLÜMANMIYIZ ?   Cuma Eyl. 05, 2008 10:41 pm

ewt kardeşim öle ama malesef günümüz gençleri iyice yoldan çıktı allahın ve kutsal kitabımızın ismi artık dillerde küfür olarak dolaşıyo

_________________
ölmek kaderde vardır kaderde olan yaşanır..

-*__elbet her nesil ölümü tadacaktır__*-

ARADIĞINIZ KİŞİYE ŞU AN ULAŞILAMIYOR LÜTFEN 460 GÜN SONRA TEKRAR DENEYİNİZ...

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Lilgang

avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 114
Yaş : 29
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 17/08/08

MesajKonu: Geri: ilk tartışmamız ACABA MÜSLÜMANMIYIZ ?   C.tesi Eyl. 06, 2008 12:25 am

=)) Doğru insanların beyni küçüldükçe ... naparsın =))
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
bayan_asi
MQD£R@TÖR
 MQD£R@TÖR
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 815
Yaş : 25
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 05/09/08

MesajKonu: Geri: ilk tartışmamız ACABA MÜSLÜMANMIYIZ ?   C.tesi Eyl. 06, 2008 3:22 pm

efy müslümanlık dille dill kalp le olmalı
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ŦвSezqin Seven
α∂мιвιѕтяαтσя<
α∂мιвιѕтяαтσя
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 1894
Yaş : 24
Nerden : AntalyA
Kayıt tarihi : 17/08/08

MesajKonu: Geri: ilk tartışmamız ACABA MÜSLÜMANMIYIZ ?   C.tesi Eyl. 06, 2008 3:26 pm

bayan_asi demiş ki:
efy müslümanlık dille dill kalp le olmalı
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
shadex_xolcha
BY_SAHİP
 BY_SAHİP
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 812
Yaş : 28
Nerden : antalya
Kayıt tarihi : 04/08/08

MesajKonu: Geri: ilk tartışmamız ACABA MÜSLÜMANMIYIZ ?   C.tesi Eyl. 06, 2008 8:26 pm

ewt bncede ama öle deil işte hangimiz islamın şartlarını yerine getiriyoruz ki ?

_________________
ölmek kaderde vardır kaderde olan yaşanır..

-*__elbet her nesil ölümü tadacaktır__*-

ARADIĞINIZ KİŞİYE ŞU AN ULAŞILAMIYOR LÜTFEN 460 GÜN SONRA TEKRAR DENEYİNİZ...

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
P@DİŞ@H_-07
$.MQD£R@TÖR
 $.MQD£R@TÖR
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 8
Yaş : 28
Nerden : antalya
Kayıt tarihi : 05/08/08

MesajKonu: Geri: ilk tartışmamız ACABA MÜSLÜMANMIYIZ ?   C.tesi Eyl. 06, 2008 9:44 pm

şart diyoruz ilk önce kendi kafamıza gelen şart olarak uyarladığımız şeyleri yapıp aslında gerçekten şart olan şeyleri amaaan sonra yaparız deyip bi köşeye birakıyoruz ama öğleki sonradan çookkk pişman olacaz ki neye yararrrr
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
shadex_xolcha
BY_SAHİP
 BY_SAHİP
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 812
Yaş : 28
Nerden : antalya
Kayıt tarihi : 04/08/08

MesajKonu: Geri: ilk tartışmamız ACABA MÜSLÜMANMIYIZ ?   C.tesi Eyl. 06, 2008 10:33 pm

ewt kardeşim çok haklısın

_________________
ölmek kaderde vardır kaderde olan yaşanır..

-*__elbet her nesil ölümü tadacaktır__*-

ARADIĞINIZ KİŞİYE ŞU AN ULAŞILAMIYOR LÜTFEN 460 GÜN SONRA TEKRAR DENEYİNİZ...

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
bayan_asi
MQD£R@TÖR
 MQD£R@TÖR
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 815
Yaş : 25
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 05/09/08

MesajKonu: Geri: ilk tartışmamız ACABA MÜSLÜMANMIYIZ ?   Cuma Eyl. 12, 2008 2:39 pm

shadex demiş ki:
ewt kardeşim çok haklısın
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ŦвSezqin Seven
α∂мιвιѕтяαтσя<
α∂мιвιѕтяαтσя
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 1894
Yaş : 24
Nerden : AntalyA
Kayıt tarihi : 17/08/08

MesajKonu: Geri: ilk tartışmamız ACABA MÜSLÜMANMIYIZ ?   C.tesi Eyl. 13, 2008 1:58 am

bayan_asi demiş ki:
shadex demiş ki:
ewt kardeşim çok haklısın
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
ilk tartışmamız ACABA MÜSLÜMANMIYIZ ?
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
www.anfitrap.com :: ..::genel konular::.. :: ..::tartışma::..-
Buraya geçin: